Friday, April 9, 2010

keluarga bahagia..



ni nak cerita pasal family aku..

picasa kami di ..
LOT 2114 , KG KEBAKAT ,
TUMPAT , KELANTAN .
family aku ni family bahagia jugak la..
hepi gak la..
family aku terdiri daripada 8 orang..
semua dilahirkan di kelantan ..
termasuk mak dengan ayah aku..
adik- beradik semua 6 orang..
3 lelaki , 3 perempuan .
aku anak yg ke 4..
aku ade sorang kakak ..
kakak aku sekarang tengah belajar kt masterskill, kl...
aku juga ada 2 orang abg..
abg aku yg 2nd ..
sekarang belajar kt UITM , Penang..
abg aku yg 3rd ..
sekarang tunggu untuk sambung pejaran lps SPM ..
aku ada 2 orang adik..
sorang lelaki n sorang perempuan ..
yg bungsu tu lelaki...
family aku juga ada seorang ank angkat..
sekarang sedang bekerja sebagai pegawai IT..
kat KL ..
sudah pun berkawin n sorang anak ..
sampai sini je kot cerita aku..
tanya aku lagi ye..

No comments: