Monday, November 22, 2010

i'm taken

salam , semua . nani tak tahu nak cerita pasal apa . suka suki saje nak share story dengan korang . ni pasal nani je lahh . sape tak suke , tak payah bace la yek . nani tak kisah pun . sape yang sudi bace , bace lah . semua orang tanya , best ke ada COUPLE ? sy jawab , best apabila bahagia dengannya , tak best apabila duka . nani percaya lah , semua orang penah rase kan n akan merasai . hihikk .

so , pada tanggal 18/8/2010 , nurul inani bt rozaki telah dipetik oleh kumbang , muhd azim bin mohd naim . hahah . dye jantung hati saya . saya sayang dye sangat - sangat . jangan sapa2 curikk dye dari saya taw. sapa2 nak knl dye tu , bole la tengok kt fb saya . ade jerk dye . winxx . winxx . :)

sape nak berkenalan dengan saya , boleh saja tapi cuma sebagai teman . tidak boleh lebih daripada itu . sebab sy da diambil oleh azim .

p/s :: kepeda azim , luv u so much . :)

No comments: