Thursday, December 9, 2010

holiday to Perak

assalamualaikum . .

jom cerita-cerita lagi . nani nak cerita pasal kenduri kawin saudara nani . pada tanggal 27/11/2010 , saya dan keluarga saya menghadiri satu majlis perkahwinan saudara kami . majlis tu bertempat di Gua Semanggol , Perak . cantek sangat-sangat kawasan tu . sape yang pernah pergi , tahu la macam mane tempat tu kan . korang penah pegi kew ? huhu . indah sungguh ciptaan Allah SWT . kehijauan sawah padi memang menarik minat kami ! kawasan dengan bukit bakau memang nampak cantek sangat tempat tu . kami pn x lepaskan peluang tangkap gambar lah . hihikk . kami memang ' gila gambar ' . 0pppsss ! bapak saudara kami yang cakap .

let's share our picture !



comel tak kami ? nani rasa nani x ready untuk picture neh . sape lah yang ambik . lupe da. :)


time neh da nak balik sebenarnya . tapi saya dengan kakak saya , sempat lagi tangkap gambar kejap . geram sangat !



ini lah keluarga saya tp dua orang abang saya tidak ada kat sini , sebab mereka tak datang pun kat majlis neh . mereka kene jaga rumah . ahaha . ini bersama pengantin ! cantek kan pemandangan kat belakang tu .


tiga orang puteri Rozaki . Nurul Fatihah Amani , Nurul Inani , dan Nurul izzati .

itu saje kot picture-picture kami . :)

No comments: