Friday, February 4, 2011

our relationship is over

salam . sorry lame tak update blog . tak ada masa untuk blog ni . ni pun ade kesempatan jea . saja bukak blog , rase macam nk update something je . jam laptop saya sekarang menunjukkan pukul 5.30 a.m. HAHAH . semua orang tengah tidur kan ? takpe , saya jea masih depan lappy . jum saya nak story pasal hubungan kami . iaitu hubungan saya dengan muhd azim bin mohd naim . kami da putus k . kami da takde pape lagi dah . aku clash dengan dye sebab hadir orang ketiga dalam hubungan kami . maybe , memang takde jodoh aku dengan azim . so , terpaksa aku terima . hmm ? ramai orang tanya aku . kenape clash ? tak sedih ke ? patut ke aku jawab soalan tu . sape tak sedih bila ditinggalkan ? betul tak ? tapi aku tak sanggup lagi dipermainkan . jahat ke azim tu bagi aku ? yeah ! aku rase jahat sangat-sangat . sebab dye sanggup buat macam ni kat aku . huhu . aku rase menyesal hormat kat lelaki macam azim tu . tak guna aku setia kat dye . aku pun tak tahu nape tiba-tiba dye jadi berubah macam ni , maybe ade sebab atas ape yang berlaku semua ni . takpe , aku x percaye lagi kat lelaki tu . yang aku paling tak suke , orang ketiga tu , da tu azim tu couple dengan aku , nak jugak dye kat azim tu . macam la takde lelaki lain dalam dunia ni . da la rampas hak aku , pastu siap cakap macam-macam lagi kat aku . siap maki-maki aku , dye ingat aku ni takde perasaan ke ? sedap dye je nak cakap kat aku macam tu . takpe , pegi mamposs la laki dengan popuan tu . aku x rugi pun hilang kau ! ramai kawan-kawan aku nasihat kat aku . aku terima je la . nak buat macam mane kan . benda da jadi pun . aku puas hati sebab aku boleh cakap macam-macam jugak kat popuan tu . malas da aku nak story panjang-panjang .

just focus kat study la pulak . nak exam .! :)

No comments: