Saturday, July 30, 2011

English Camp

pada minggu lepas , saya telah join satu kem yang dianjurkan oleh panitia Bahasa Inggeris sekolah saya . ingat memang taknak pergi tapi kelas kami diwajibkan pergi . kem tu bertempat di Lata Tembakah , Besut , Terengganu . Lata Tembakah ini satu tempat pelancongan yang terkenal . tempatnya terletak di bukit-bukit dan jauh dari bandar Besut . kat sana terdapat banyak kemudahan , seperti chalet , surau ( walaupun surau kat sana kecil ) , yang paling terkanal kat sana ialah , air terjun . air dari bukit , sejuk wooo . best sangat ! seramai 90 orang pelajar yang join kem tu , termasuk pelajar tingkatan 3 . kem tu best sangat . kami enjoy sangat dengan kem tu . banyak aktiviti yang dianjurkan oleh pihak sekolah telahpun kami jalankan . kami lakukan aktiviti itu dengan jayanya . teacher-teacher kami pun memang memuji kami . kami menunjukkan tingkah laku yang baik . sebagai ganjaran , guru kami bagi kami peluang untuk merasakan air yang turun dari bukit itu . kami memang happy sangat-sangat . walaupun dapat mandi dekat tempat air yang tak berapa banyak , kami tetap happy . sebab guru kami pun join sekali . kami pulang dari kem tu dengan penuh perasaan gembira dan sangat tehibur dengan kem yang sebegitu .





kami semua baru turun dari bas . ! muka bersemangat kan semuanya ?





sampai je kami kat sana , makanan dah tersedia . hehe . apa lagi , makan la dulu kan . tengok ! semua lapar . lama duduk dalam bas , nak sampai besut .







ini time kerja dalam kumpulan ! best sangat ! semuah ahli kumpulan bekerjasama .





ini pulak time presentation pada malam kem tu . hehe :) setiap kumpulan akan mengatur strategi untuk melariskan jualan pasaran masing-masing .






senaman robik bersama guru pada keesokkan harinya :)





ni lah , suasana sekitar kem tu .





sekian sahaja dulu pasal entry ni . panjang sangat !










No comments: