Friday, December 16, 2011

kenangan :)

haii alls , i'm here for new entry .. hehe . bukan main susah lagi kalau nak buad satu-satu entry tu kan .. otak blurr , tak tahu nak cerita pasal apa . hari ada cerita sikit kott . ni cerita waktu zaman sekolah laa . hehe .. sekarang dah tamat dah zaman sekolah . dah tak boleh nak jadi student form 5 lagi , dah tak boleh nak ambik SPM lagi , dah tak boleh nak pakai uniform puteh sekolah lagi kan .. sob3 :( , sometimes sedih jugak kan sebab kena tinggal sekolah , tinggal cikgu-cikgu , tinggal adik-adik junior , yang paling sedih , kena tinggal kawan semua . yang paling terasa classmate laa kan .. sedih w0O berpisah dengan classmate semua , kami pun dah macam satu family besar kan .. waa , rase macam nak nangis bila ingat balik pasal semua aktiviti 5 SAINS 1 , huuhu .. nak terkeluar air mata saya bila ingat kenangan kami bersama semua . dalam dunia ni , nilai sahabat paling penting kan .. sedih la , tapi takpe , mungkin kami boleh lagi jumpa lepas ni . hehe . kami boleh jugak buad reunion kat luar kan .. sometimes , best jugak bila dah tamat sekolah kan ? hehe . nak tahu ape yang best ? kalau nani kan , best laa sebab tak perlu nak pakai baju sekolah lagi . haha .. tak perlu nak pergi ke sekolah pagi , petang , malam . tusyen kat luar lagi tiap hari jumaat dan sabtu .. zaman Form 5 , memang perit bagi saya . memang dasyat gila la study form 5 . kelas kat sekolah , full . tak kira cuti ke , cikgu dan kami tetap rajin nak buad kelas , terutama kelas CHEMISTRY . cikgu saya sangat rajin , dari awal tahun , cikgu buad kelas dengan kami , setiap hari sabtu .. sampai laa akhir tahun , kelas terakhir untuk CHEMISTRY pada 27 hb November , dua hari sebelum peperiksaan kami .. hope dapat result yang okey la kan nanti ... :) pray for me ya . sekarang dah tinggal kenangan semua tu kan . saya tak mungkin dapat rasa suasana , pengalaman yang macam tu lagi lepas ni .. saya perlu teruskan hidup saya dengan terus menimba ilmu dan pengalaman dalam kehidupan saya .. hehe .. macam mane la nak bina hidup lepas SPM ni kan .. hehe .. hope nani boleh laa isi masa yang terluang ni dengan perkara yang berfaedah .. hehe .. sampai sini je kot entry untuk kali ni .. jumpa lagi di post yang seterusnya . bye . bye .
P/s : kawan , saya harap dapat meet korang lagi .. :) miss you all .

No comments: