Monday, April 11, 2011

camera idaman







salam....
syukur kehdrat ilahi kerana masih lagi memberi aq peluang nak kongsikan cerita aq yg x la beberapa best ni...huuhuu....

a'ah cakap pasal camera idaman aq ni..huhu..sudah lama aq nk beli tapi aq terpaksa ketepikan dulu sebab aq masih ada benda yang aq perlu selesaikan dulu....
aq rasa semua owang minat camera macam ni...
aq rasa nani pun minat jugak..emmmmmmm....

hahh...nak cita pun lawak...
semalam abang aq dia keluar ngan awek dy...g pic gambar haha...jlez aq tengok..
pas 2 aq cita benda ni kat nani..emmm,,
nani tanya aq bila la aq buleh pic gambar dy banyak2...
aq cakap la insyallah kalau ada rezki ada la...
sebenarnya kami ni x pernah jumpa langsung cuma dengar suara ja...haha..rindu gila aq nk tengok muka dy live....(sabar ya awk insyallah ada masa nanti kita pasti jumpa kalau ada jodoh x kemana..)


em rasanya sampai sini shja lorrr...
ada masa aq tulis lagi cita kami berdua haah....
thankzzz to NURUL INANI for all give me happy...:)

salam...
by mr.H.....3:)

2 comments:

mirae witamicha said...

huhuhu....sme r mnat ktew!!! ske sgt2 cmera nie...xpe2..6t x sba nk kijo..kupul duet..haha

nurul inani said...

nanti da keje , leh lah beli macam2 . hehhe