Thursday, August 11, 2011

thanks to him a lot :P

Awak , awak ingat lagi tak , mula-mula kita kenal dulu , ade gift yang awak bagi kat saya ? hehe . thanks awak ! saya amat berterima kasih kat awak . saya tak tahu macam mana nak reply balik gift awak tu . takpe , nanti saya balas balik ye , insyaAllah . saya suka sangat teddy tu awak . ni entry special untuk awak tau . sejak teddy tu ade dengan saya , saya tak pernah pun cerita pasal teddy tu kan ? awak tak rindu ke kat teddy ? for your information , teddy dengan saya okey je , teddy sihat je macam saya . :) saya bagi teddy makanan cukup ( tak sah kalau tak mengarut kan ? ) . awak nak tengok teddy tak ni ? awak rindu teddy ehh ? hehe .



haa , ini teddy tu kan ? tengok , saya jaga dia elok je kan ? takde cacat mana-mana kan ? hehe . sama saja dengan yang mula-mula awak bagi kan . hehe :) saya sayang teddy ni sangat .



awak tengok la , teddy ade kawan tau . ramai sangat kawan teddy kat atas katil saya tu .. semuanya comel macam teddy . :) hehe . teddy takkan duduk sorang-sorang kalau saya tinggal dia .





haa , ini pulak gambar saya dengan teddy :) saya hadiahkan untuk awak . hehe . walaupun tak comel <3 . gambar ni tak clear sikit . sebab sy tak edit dulu .
bye awak , thanks again . :)

4 comments:

Mr X said...

hehe... da follow da.. follow me back k hehhee...

Cik Nani said...

okey .

saya_arief said...

hensem betul teddy ni.
pinjam boley?
:P

Cik Nani said...

pinjam ? hehe . tak boleh . nanti tuan yang bagi tu marah . :) kalau nak , beli la sendiri :P